Κυκλοφορεῖ
τὸ φύλλον 3.2.17
τοῦ «Ὀρθοδόξου Τύπου»

 

Μερικά ἀπό τά περιεχόμενά του:

➢ Πλάνη ὁ καθαγιασμὸς δύο Ἁγίων Ποτηρίων εἰς μίαν θ. Λειτουργίαν. Λογικῶς καί θεολογικῶς ἀπαράδεκτος καινοτομία. Γράφει ὁ πρωτοπρεσβ. π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης.

➢  Ἀστυνόμευσις τῆς σκέψεως ἐπιβάλλεται διὰ τῶν νέων Θρησκευτικῶν; Τοῦ κ. Παναγιώτου Τσαγκάρη, Γενικοῦ Γραμματέως τῆς Πανελληνίου Ἑνώσεως Θεολόγων.

➢ Τό μεγαλεῖον τῆς τελωνικῆς συντριβῆς. Τοῦ Ἀρχιμανδρίτου π. Μάρκου Κ. Μανώλη (†)

➢ Ἐπιστολὴ Σεβ. Πειραιῶς πρὸς τὸν Κόπτην Πατριάρχην.

➢ Στ. Γιαγκάζογλου: Ἡ πολιτεία ἀποφασίζει, ὄχι ἡ Ἐκκλησία.

➢ Ὑποβολεῖς τοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἶναι αἱ μασονικαὶ στοαί. Τοῦ κ. Γεωργίου Παπαδάκη.

➢ Τὸ Ἅγιον Ὄρος καὶ αἱ ἐπισκέψεις πολιτικῶν.

➢ Ἡ Σιὼν κατὰ τοῦ Σιωνισμοῦ. Μία ἑλληνορθόδοξος κριτικὴ ἐναντίον τῆς ἀοράτου δικτατορίας τῶν Σιωνιστῶν. Γράφει ὁ κ. Διόδωρος Ράμμος, Ἱστορικός-Ἀρχαιολόγος.

➢ Πιστοὶ χριστιανοὶ νὰ κυβερνήσουν τὴν Χώραν. Γράφει ὁ Ἁγιορείτης μοναχὸς Ἀβραάμ, Καλύβη Μετ/σεως (Προβάτα).

➢ Τὰ προβλήματα τῶν Ἑλλήνων τῆς Βορείου Ἠπείρου σήμερα.

➢ «Ἡ ἐκκλησιαστικὴ διπλωματία μπορεῖ νὰ πάει ἐκεῖ ὅπου ἡ κλασσικὴ δὲν μπορεῖ»!

➢ Παραμένει ἄγνωστον ἂν πρόκειται ὄντως διὰ τὸ σκήνωμα τῆς Ἁγίας Ἑλένης! Ὁ Θεοφι. Φαναρίου ἀλλάζει τὰ ἐνδύματα τοῦ σκηνώματος, διὰ νὰ ἀποφύγη τὰς ἀντίδράσεις!

Γεγονότα καί Σχόλια, βιβλιοκρισίαι καί ἄλλη ἐνδιαφέρουσα ὕλη συμπληρώνουν τό φύλλον.



Print-icon 

Login-iconLogin