Μερικά ἀπό τά περιεχόμενά του:

◇  Κρίσιμα ἐρωτήματα διὰ τὴν σύναξιν τῶν προκαθημένων καὶ τὴν μέλλουσαν Ἁγίαν καὶ Μεγάλην Σύνοδον.

  Τά Πάθη τοῦ Χριστοῦ, ἴαμα τῶν ἀδιαβλήτων παθῶν μας. Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Βασιλείου Ἐμ. Βολουδάκη.

Κυριακή τῶν Βαΐων «Ὁ Κύριος ἐγγύς». Τοῦ μακαριστοῦ Ἀρχιμανδρίτου π. Μάρκου Κ. Μανώλη.

Ὀρθοδοξία καί Δημοκρατία. Τοῦ π.  Γεωργίου  Δ. Μεταλληνοῦ.

  Τὸ τετραετὲς μνημόσυνον τοῦ μακαριστοῦ Ἀρχιμανδρίτου π. Μάρκου Μανώλη.

Ὁμοφυλοφιλία: Ἀτομικόν δικαίωμα ἤ ἰδεολογία; Τοῦ Ἐπισκόπου Καρπασίας Χριστοφόρου.

Παραβιάζουν τοὺς κανονισμοὺς τῆς Ἐκκλησίας οἱ Ἀρχιερεῖς, οἱ ὁποῖοι ἀποβάλλουν τὸ ἐπανωκαλύμμαυχον καὶ δὲν φέρουν ἐγκόλπιον κατὰ τὰς συνεδριάσεις τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, τονίζει ὁ Σεβ. Φθιώτιδος κ. Νικόλαος.

Μετὰ τὴν ἐθνικὴ κρίσιν εἰς τὴν Οὐκρανίαν διαμάχαι με¬ταξὺ Ὀρθοδόξων, ἐνῶ ἁλωνίζει ἡ δαιμονικὴ Οὐνία.

Ὁ Ἐπιτάφιος τοῦ Κυρίου μας εἰς τὴν ὑπηρεσίαν«λύσεως» τοῦ Κυπριακοῦ.

Τὸ Φανάριον δὲν  ἀναγνωρίζει τὴν ἐκλογὴν τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Τσεχίας καὶ Σλο-βακίας.

Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία τῆς Πολωνίας ἐπέστρεψεν εἰς τὸ Παλαιὸν (Ἰουλιανόν) Ἡμερολόγιον.
◇ Φανατικοὶ Ἰσλαμισταὶ μὲ  ἀναληθῆ δημοσιεύματα ἔ¬θεσαν εἰς τὸ στόχαστρον των τὴν Ἱ. Μονὴν Ἁγ. Αἰκατερίνης Σινᾶ.

Ὡς πότε θὰ «ἀνήκομεν» εἰς τὴν διεφθαρμένην πόρνην, «Δύσιν». Τοῦ κ. Δημητρίου Νατσιοῦ, διδασκάλου.
Συνεχίζεται τὸ «παιχνίδι» τῶν Παπικῶν μὲ τὴν ἐπιστροφὴν Ἱερῶν Λειψάνων.
Γεγονότα καί Σχόλια. Βιβλιοκρισίαι καί ἄλλη ἐνδιαφέρουσα ὕλη συμπληρώνουν τό φύλλον.



Print-icon 

Login-iconLogin