ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΙΝΔΟΥΙΣΤΩΝ

Ινδουισμός, γκουρού, γιόγκα

Εκ του βιβλίου Οι Γκουρού ο νέος και ο Γέροντας Παΐσιος

Όσοι ασχολούνται με τη Γιόγκα και τις Ινδουιστικές δοξασίες, αποκτούν ως φυσικό επακόλουθο μία αγάπη για κάθε τι το Ινδικό. Αγαπούν τα Ινδικά φαγητά, το ντύσιμο, την κουλτούρα. Ωραιοποιούν μία πραγματικότητα. Πλάθουν ένα μύθο στο μυαλό τους. Αυτό είναι σχετικά εύκολο να γίνει. Μη έχοντας επαφή με την πραγματικότητα της Ινδίας, δεν έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν και να αντιληφθούν καταστάσεις.

 Οι γκουρού και οι προπαγανδιστές τους οργανώνουν μικρά ταξίδια «μαθητών» τους, πανάκριβα για τα δεδομένα της Ινδίας. Ταξίδια που γίνονται σε συγκεκριμένα μέρη, συνήθως στο κεντρικό άσραμ της κίνησης, έτσι, ώστε αυτά που θα δεί και θα ακούσει κάποιος να ενισχύσουν την ωραιοποιημένη εικόνα που θέλουν να πουλήσουν. Κρύβουν συστηματικά τις αδυναμίες, τις ασχήμιες, και τις αδικίες, ενώ εξογκώνουν και φουσκώνουν τις δυνατότητες και τα επιτεύγματα της Ινδουιστικής φιλοσοφίας. Δηλαδή μ' όλο τους τον τρόπο ψεύδονται και δίνουν μια λάθος εικόνα, όχι την αληθινή. Λειτουργούν σύμφωνα με όλους τους νόμους του Marketing και της διαφήμισης.

 Φτάνουν μάλιστα κάποιοι γκουρού (όπως π.χ. ο Μαχαρίσι), να κάνουν προτάσεις στις κυβερνήσεις του Δυτικού κόσμου για τη λύση των μεγάλων κοινωνικών προβλημάτων και να διακηρύττουν ότι έχουν συλλάβει με την απέραντη σοφία τους το σχέδιο που θα καταστήσει τη γη επίγειο παράδεισο.

 Καλά αυτοί οι μεγάλοι,...οι φωτισμένοι,...οι σοφοί,...οι ημίθεοι...,που έχουν τον εαυτό τους για Θεό, πως και δεν τα κατάφεραν στην πατρίδα τους; Πώς δεν κατάφεραν να σώσουν το λαό τους από την πείνα, την εξαθλίωση, τη βρωμιά, τις αρρώστιες, τη δυστυχία;

 Στις πόλεις της Ινδίας χιλιάδες οικογένειες έχουν για σπίτι τους το πεζοδρόμιο. Εκεί μαγειρεύουν, εκεί κάνουν την ανάγκη τους δημοσίως, εκεί κοιμούνται τη νύχτα, πάνω στα τσουβάλια. Τις νύχτες τα πεζοδρόμια είναι γεμάτα από ανθρώπινα κορμιά. Δεν μπορείς να περπατήσεις.

 Οι ίδιοι οι γονείς πιάνουν τα παιδιά τους όσο είναι νήπια ακόμα και τους εξαρθρώνουν τα χέρια, τα πόδια, τα καθιστούν ανάπηρα για όλη τους τη ζωή, για να προκαλούν τον οίκτο των περαστικών και να μαζεύουν περισσότερα χρήματα, όταν θα ζητιανεύουν για μια ολόκληρη ζωή.

 Σε 44 εκατομμύρια έχουν καταγραφεί σήμερα από διεθνείς οργανισμούς τα παιδιά κάτω των 14 ετών, που δουλεύουν σε καμίνους παραγωγής τσιμεντολίθων, σε οικοδομές, σε ορυχεία και σε κάθε είδους βαρειά, απάνθρωπη δουλειά. Τα 10 εκατομμύρια απ' αυτά έχουν παραχωρηθεί ως ισόβιοι σκλάβοι από την ίδια τους την οικογένεια για την εξάλειψη κάποιου χρέους.

Να μη μιλήσουμε για την πορνεία. Η «Διεθνής ένωση εναντίον της δουλείας» ανακάλυψε στην Ινδία 16»αγορές» για « δούλες του σεξ», δηλαδή χώρους όπου συγκεντρώνονται από τους «ιδιοκτήτες» τους κοπέλες που προορίζονται για εκπόρνευση.

 Να μια περίπτωση, όπως την παρουσιάζουν οι ίδιοι οι ερευνητές του διεθνούς οργανισμού: Η Σονάλι είναι ηλικίας 8 ετών. Το πρόσωπό της είναι «μακιγιαρισμένο», τα χείλη της κατακόκκινα και μακριά σκουλαρίκια κρέμονται από τ' αυτιά της. Κάθεται ήσυχα σε μια αίθουσα ενός οίκου ανοχής της Βομβάης. Στοιχίζει 40 δολλάρια στον πελάτη, γιατί είναι νέα και δροσερή. Η Σονάλι δε βρίσκεται εκεί από δική της θέληση ή επιλογή, αλλά δέχεται όλους τους πελάτες που της επιβάλλει η προϊσταμένη της. Ο πατέρας της την πούλησε σ' ένα « μεσάζοντα» αντί 400 δολλαρίων και τώρα εκείνη παρέχει το σώμα της, για να εξασφαλίσει το ποσόν που θα της επιτρέψει να εξαγοράσει την ελευθερία της. Σύμφωνα με τις στατιστικές η Σονάλι θα πεθάνει από κάποια αρρώστια ή κακοποίηση μέσα σε πολύ λίγα χρόνια.

 Η καταστροφή του Ινδικού λαού είναι ακόμα χειρότερη απ' αυτήν που μπορείτε να φαντασθείτε. Άνθρωποι ζουν σαν ζώα , πεθαίνουν σαν ζώα, και ρίχνουν το κουφάρι τους στο Γάγγη. Έχω δει κουφάρια ανθρώπων να πλέουν στο Γάγγη παρέα με κουφάρια ζώων, και αυτό να μην προκαλεί καμία εντύπωση στον κόσμο. Είναι πολύ φτηνή η ανθρώπινη ζωή στην Ινδία. Εξ άλλου υπάρχουν τόσοι πολλοί φτωχοί που...περισσεύουν.

 Από την άλλη μεριά βλέπει κανείς τους τεράστιους ναούς, τα γιγάντια τείχη, τα χρυσόπλεκτα ανάκτορα και ιερατεία. Η πολυτέλεια των λίγων, σε τέλεια αντίθεση με την εξουθένωση των πολλών.

 Πάντοτε στην Ινδία υπήρχαν αυτοί που ζούσαν με τις υλικές τους ανέσεις, τις φιλοσοφίες τους, τις μουσικές τους, τις κουλτούρες τους μέσα από τα γιγάντια τείχη, φρουρούμενοι και...οι άλλοι...το πλήθος, που ζούσε έξω από τα τείχη εγκαταλελειμμένοι στις αρρώστιες, στα θηρία, στους εχθρούς, και στους στρατιώτες των αφεντικών τους, πρόσφοροι για κάθε είδους εκμετάλλευση.

 Εγκατέλειψαν λοιπόν την πατρίδα τους οι γκουρού, κα ήρθαν στις πλούσιες Δυτικές χώρες... για να τις εκπολιτίσουν...για να τις σώσουν... για να διαδώσουν τον ανώτερο πολιτισμό τους...την υψηλή φιλοσοφία τους που έφερε την πατρίδα τους σ' αυτά τα χάλια.

 Γιατί αυτά τα χάλια δεν είναι τυχαία. Δεν είναι προϊόν της φύσης, ούτε αποτέλεσμα της θέλησης του Θεού, ,όπως διδάσκουν...οι πονηροί βραχμάνες. Είναι αποτέλεσμα σκληρόκαρδων, πονηρών, και κακών ανθρώπων, που έφτιαξαν τους ανάλογους νόμους, που δημιούργησαν τις ανάλογες θρησκευτικές φιλοσοφίες, και μεταφυσικές δοξασίες, για να δικαιώνουν τους εαυτούς τους, τις πράξεις και τις αδικίες τους και να αποκοιμίζουν δια της καλλιεργουμένης μεταφυσικής μοιρολατρείας, του δήθεν νόμου του Κάρμα, τους υπόλοιπους συνανθρώπους τους. Έτσι επέβαλαν κοσμική και πνευματική υποταγή. Αυτά τα χάλια, αυτή η δυστυχία της Ινδικής κοινωνίας είναι αποτέλεσμα της Ινδουιστικής θρησκείας. Του πιο απάνθρωπου, φασιστικού, πονηρού, βίαιου και κτηνώδους απαρχάιντ που επιβλήθηκε ποτέ σ' ανθρώπους. Αυτό το μαράζωμα, αυτή η στασιμότητα, αυτό το σάπισμα της Ινδικής κοινωνίας είναι αποτέλεσμα του συστήματος των καστών που πάνω από 2000 χρόνια και μέχρι σήμερα ισχύει στην Ινδία.

 Το παράξενο είναι να βλέπει κανείς νέους ανθρώπους, με ριζοσπαστικές πολιτικές και κοινωνικές αντιλήψεις, χίππις, φρικιά, αναρχικούς, αντιεξουσιαστές, φεμινίστριες, που δεν ανέχονται και πολεμούν την εξουσία στα δημοκρατικά πολιτεύματα των χωρών τους (Αμερική- Ευρώπη) να υποστηρίζουν και να αποδέχονται τον Ινδουισμό. Προφανώς οι άνθρωποι δεν έχουν αντιληφθεί όλες τις συνέπειες του Ινδουισμού. Στην αρχή τους παρουσιάζουν μια ωραιοποιημένη εικόνα, και αργότερα που το μεταφυσικό ψηστήρι έχει προχωρήσει και υποδουλώσει τη διάνοια και την κρίση τους, σιγά- σιγά, για να μην αντιδράσουν, τους κάνουν ν' αποδεχτούν και τον υπόλοιπο, απάνθρωπο, άγριο, εκμεταλλευτικό, δαιμονικό πυρήνα του Ινδουισμού.

 Ένα μυθικό πρόσωπο, ο Manu αποκρυστάλλωσε και συστηματοποίησε σ' έναν κώδικα το σύστημα των καστών. Αυτό υπολογίζουν ότι έγινε κάπου ανάμεσα στο 200π.Χ. με 200μ.Χ.

 Αν και η Βέδα θεωρείτε η πηγή του νόμου ( Dharma ), στην πράξη όμως οι νόμοι του Manu είναι εκείνοι που ρύθμιζαν την Ινδική ζωή για 2000 χρόνια. Εκεί υπάρχει ολόκληρο νομικό σύστημα: ποινικό, οικογενειακό, ενοχικό, εμπράγματο δίκαιο και δικονομικοί κανόνες.

 Οι Ινδοί διαιρούνται σε τέσσαρες βασικές κάστες: Η πρώτη και ανώτερη των Βραχμάνων (ιερέων). Η δεύτερη η Καστρίγια (πολεμιστών, ευγενών, αρχόντων). Η Τρίτη των Vaisya (εμπόρων, επαγγελματιών, βιοτεχνών) και η τέταρτη των Sudra (χειρωνακτών εργατών). Οι υπόλοιποι, οι παρίες, οι απόβλητοι της κοινωνίας ήταν καταδικασμένοι να ζουν στην άκρη του χωριού, τους απαγορευόταν να ‘χουν ιδιοκτησία παρά μόνο τα οικιακά σκεύη, σκυλιά και γαϊδούρια. Απαγορευόταν να πλένουν στο κοινό πηγάδι του χωριού.

 Οι Sudra η τέταρτη κάστα, ήταν σχεδόν όμοιοι με τους παρίες. Ο προορισμός τους ήταν να υπηρετούν τις ανώτερες κάστες. Δεν είχαν δικαίωμα ούτε καν να ακούνε τις γραφές, αλλά τους επιτρεπόταν μια στοιχειώδης προσπάθεια για μόρφωση. Αν ήθελε κάποιος βραχμάνος, μπορούσε να πάρει ένα κορίτσι από την κάστα αυτή, μόνο ως τέταρτη γυναίκα, ως παλακίδα δηλαδή. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα παιδιά ν' ανήκουν σε μια ιδιαίτερη κάστα. Έτσι οι κάστες σιγά - σιγά υποδιαιρέθηκαν σε διάφορα παρακλάδια που σήμερα φτάνουν τις 3000.

 Οι Σούντρας είναι εργάτες στα χωράφια, σιδηρουργοί, ξυλουργοί, κουρείς, ζωγράφοι. Έχουν καθήκον να είναι σεμνοί και υπάκουοι και να μην προσπαθούν ν' ανέλθουν κοινωνικά.

 Η δεύτερη τάξη, οι πολεμιστές και οι άρχοντες συμμετέχουν στους πολέμους, προστατεύουν το σύστημα από τους εχθρούς, έχουν καθήκον να πεθάνουν, αν είναι απαραίτητο. Επίσης συγκεντρώνουν τους φόρους από το λαό.

 Η ανώτερη τάξη, οι Βραχμάνες, διδάσκουν, διευθύνουν τις ιεροτελεστείες, τις θυσίες στους θεούς και δέχονται τα δώρα προς το ναό. Έχουν τα πρωτεία ακόμα και απέναντι του Βασιλιά και των διαδόχων του.

 Ένας βραχμάνος, ακόμη και παιδί, υπερτερεί ενός πολεμιστή, ενός άρχοντα. Αν κάνει έγκλημα, δεν καταδικάζεται σε θάνατο, αλλά σε εξορία. Η μεγαλύτερη αμαρτία είναι να σκοτώσεις βραχμάνο. Μόνον ο θάνατος του δολοφόνου μπορεί ν' αποπλύνει την αμαρτία αυτή και πάλι όμως ο δολοφόνος θα τιμωρηθεί πνευματικά και θα ξαναγεννηθεί υπό τη μορφή ζώου. Αν ένα άτομο πεθάνει χωρίς κληρονόμους, η περιουσία του πάει στους βραχμάνους. Αν κάποιος βραχμάνος βρει θησαυρό, τον οικειοποιείται. Αν ο βασιλιάς βρει θησαυρό , μέρος του είναι υποχρεωτικό να δοθεί στους βραχμάνους.

 Γενικότερα, ο θεσμός της κάστας που επιβλήθηκε από τους βραχμάνους, συνεπάγετο τρεις βασικές απαγορεύσεις. α) Απαγορεύεται ο γάμος με άτομο άλλης κάστας. β) Απαγορεύεται ν' ακουμπήσει κανείς ή να έχει οποιαδήποτε συναναστροφή η κάθε είδους επαφή με άτομα κατώτερης κάστας. Αν κάποιο άτομο ανώτερης κάστας παραβίαζε αυτούς τους κανόνες, τον θεωρούσαν ... άτιμο και κατεσπιλωμένο. Κάθε άτομο είχε καθήκον να εκτελεί τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την κάστα του. γ) Κάθε προσπάθεια να μεταπηδήσει κανείς σε άλλη κάστα θεωρείτο όχι μόνο μάταιη, αλλά και πολύ καταδικαστέα. Τιμωρείτο σ' αυτή τη ζωή, αλλά επέσυρε και μετά το θάνατο τιμωρίες.

 Όλο αυτό το πλέγμα, που στραγγάλιζε την ινδική κοινωνία, και γεννούσε αφόρητο πόνο και δυστυχία σε εκατομμύρια άτομα, επινοήθηκε από τους βραχμάνους και στηρίχθηκε ιδεολογικά και μεταφυσικά από την Ινδουιστική κοσμοθεωρία-θρησκεία, από τα «ιερά κείμενα» τις Βέδες. Λένε ότι το σύστημα των καστών δεν είναι κοινωνικό φαινόμενο, ούτε κάν βιολογικό (ανωτερότητα κάποιας φυλής π.χ. Χίτλερ-Ναζί). Είναι ακόμα βαθύτερο, ακόμα χειρότερο. Είναι υπερβατικής τάξης. Έχει μεταφυσική προέλευση. Πηγάζει από Κοσμοθεωρία του Ινδουισμού. Έχει σχέση με το νόμο του Κάρμα και το νόμο του Ντάρμα. Είναι ο τρόπος που ο ίδιος ο Θεός έχει φτιάξει τον κόσμο.

 Αντίρρηση ή επανάσταση ενάντια σ' αυτό το σύστημα σημαίνει αντίρρηση κατά του Θείου, άρα η χειρότερη αμαρτία, η αιώνια καταδίκη...

 Η πνευματική τρομοκρατία σ' όλο της το μεγαλείο!!... Το να γίνει κανείς Ινδουιστής δεν είναι θέμα κάποιας απόφασης. Δε γίνεται κανείς Ινδουιστής: γεννιέται!!! Είναι θέμα τάξης του Σύμπαντος.

 Ας το συνειδητοποιήσουν λοιπόν οι οπαδοί των ανατολικών αιρέσεων (κρυφών ή καμουφλαρισμένων) ότι μέσα στο Ινδουιστικό σύστημα που είναι ταυτόχρονα θρησκευτικό-φιλοσοφικό-κοινωνικό-οικονομική οργάνωση της όλης κοινωνίας, ποτέ δε θα μπορέσουν ν' ανήκουν στις ανώτερες τάξεις (π.χ. βραχμάνους), γιατί αυτό είναι μόνο κληρονομικό δικαίωμα. Γεννιέται κανείς βραχμάνος. Δε γίνεται.

 Η θέση τους λοιπόν είναι από κεί και κάτω, κάτω και από τους παρίες. Τουλάχιστο όσο θα εφαρμόζεται πιστά η αρχαία Ινδουιστική παράδοση. Αυτά διακηρύσσουν τα «ιερά», τα «θεόπνευστα» κείμενά τους, οι Βέδες, οι Ουπανισάδ, αλλά και οι νόμοι του Manu .

 Απορώ πως θέλουν να αδικούν τους εαυτούς τους, αλλά και τους άλλους ανθρώπους εντασσόμενοι και υποστηρίζοντας μιά τόσο άδικη, απάνθρωπη και εκμεταλλευτική κοσμοθεωρία.

 Δεν τους αρέσει η ισοτιμία, η ισονομία, η αξιοπρέπεια των ανθρώπων, όπως τη συνέλαβαν ως θεωρία και πράξη οι πρόγονοί μας, οι αρχαίοι Έλληνες, που δημιούργησαν τη δημοκρατία;

 Ως λαός, ως φυλή, ως κουλτούρα , ως ψυχοσύνθεση οι Έλληνες δημιούργησαν τη δημοκρατία.

 Οι άλλοι λαοί, Αιγύπτιοι, Πέρσες, Βαβυλώνιοι, Ινδοί, Κινέζοι, Ιάπωνες, Ασσύριοι, Μάγιας, Ίνκας, ψάξτε όπου θέλετε την αρχαία ιστορία, δημιουργούσαν κοσμοθεωρίες, θρησκευτικά- διοικητικά συστήματα, απολυταρχικά, βίαια, καταπιεστικές βασιλείες που κατευθύνονταν και ελέγχονταν από τα ανώτερα ειδωλολατρικά ιερατεία.

 Τόσο βαθειά έχουν ενσταλάξει αυτό το σιχαμερό δηλητήριο στις ψυχές των ανθρώπων οι διαβολικοί βραχμάνοι, που όσο κι' αν πετύχει κάποιος ινδός πρακτικά, κοσμικά στη ζωή του, ποτέ δε θα μπορέσει να νικήσει τη βαθειά του πεποίθηση, ότι είναι κατώτερος μέσα στη γενική τάξη του σύμπαντος από ένα πτωχότερο και εμφανώς μικρότερης ευφυΐας άτομο, που όμως ανήκει σε ανώτερη κάστα. Συνάντησα και συναναστράφηκα με ευγενικούς, καλούς, μορφωμένους Ινδούς, που όμως συμμερίζονται τα ίδια κόμπλεξ ολόκληρης της ινδικής κοινωνίας. Αισθήματα και συμπεριφορά μειονεξίας απέναντι στους λευκούς και στις ανώτερες τάξεις τους.

 Η κάστα έχει τη θεμελίωσή της στο μεταφυσικό ινδουιστικό νόμο του Ντάρμα. Στην ανάγκη δηλαδή να συμμορφώνεται το άτομο στο ρυθμό, στην τάξη, στην ιεραρχία του σύμπαντος, από την οποία απορρέει και η λειτουργική τους θέση μέσα στην κοινωνία, σύμφωνα με τη φύση του καθενός. Βλέπουμε λοιπόν ότι η κάστα έχει τρομερά βαθειές μεταφυσικές ρίζες. Στηρίζεται πάνω σε μια αντίληψη για την πραγματικότητα, για το σύμπαν ολόκληρο, για το γίγνεσθαι του κόσμου. Είναι αναπόσπαστο τμήμα της ινδουιστικής θρησκευτικής φιλοσοφίας.

 Αυτή η αντίληψη ματαίωσε κάθε κοινωνική εξέλιξη στην Ινδία. Βάλτωσε τις κοινωνικές σχέσεις. Κατέπνιξε τις δημιουργικές δυνάμεις των ατόμων. Οδήγησε σε παθητικότητα και μοιρολατρεία εκατομμύρια Ινδούς για χιλιάδες χρόνια και έφερε ως φυσικό καρπό και επακόλουθο τη σημερινή μιζέρια και κατάντια της ινδικής κοινωνίας.

 Αντί λοιπόν οι γκουρού να προβληματιστούν από την κατάντια της χώρας τους και ν' αναθεωρήσουν τις τρομερές πλάνες τους πάνω στα πιστεύω τους και στα ολοφάνερα αποτελέσματα αυτής της πίστης τους, έχουν τα μούτρα, έχουν το θράσος να παριστάνουν, να πλασάρονται ως δάσκαλοι, ως σοφοί, ως υπεράνθρωποι, ως θείοι οδηγοί στους Δυτικούς και να καλούν τους ανθρώπους να τους ακολουθήσουν! Πού; Πού θα μας οδηγήσουν; Μήπως εκεί που οδήγησε και τη χώρα τους αυτή η ιδιόμορφη φιλοσοφία;

 Ο γκουρού Μαχαρίσι Μαχές Γιόγκι έχει αποφασίσει να σώσει ολόκληρο τον πλανήτη γη. Έχει βρει τη λύση για όλα τα κοινωνικά, πολιτικά, οικονομικά, διοικητικά, ενεργειακά προβλήματα. Έχει επινοήσει την «πανάκεια». Τη μαγική συνταγή που θα λύση δια μιάς όλα τα μεγάλα προβλήματα.

 Κάνει εκκλήσεις μέσα από πληρωμένες διαφημίσεις μεγάλων περιοδικών (π.χ. « Times ») προς όλες τις κυβερνήσεις του κόσμου να δεχθούν την... υπέρτατη σοφία του που καταδέχθηκε...ν» ασχοληθεί και να λύσει τα υλικά και πνευματικά προβλήματα του πλανήτη. Φυσικά μέχρι στιγμής κανείς από τους κυβερνώντες δεν έχει πάρει στα σοβαρά τις ανοησίες του, αλλά αυτός συνεχίζει χρόνια τώρα, κάθε τόσο να κάνει την πληρωμένη του διαφήμιση, ακολουθώντας (συμπληρωματικά;) όλους τους κανόνες του Μάρκετινγκ.

 Μήπως αυτή η πληρωμένη προπαγάνδα του «εξωτικού σοφού»που περιβάλλει τον εαυτό του με μύθους, είναι για αυτοκατανάλωση;...μήπως απευθύνεται στους αφελείς οπαδούς του που του χαρίζουν αυτή την πλουσιοπάροχη ζωή με τις εισφορές τους;...Μήπως απλά ο πονηρός άνθρωπος συντηρεί το μύθο που τον ζεί;

 Αν τ έλος πάντων είναι κάτοχοι τέτοιας σοφίας, πως γίνεται και η πατρίδα τους η Ινδία βρίσκεται σε τέτοια χάλια;...Γιατί δεν απέδωσαν οι συνταγές τους στην χώρα τους;...γιατί έχει γίνει συνώνυμο της εξαθλίωσης και του πόνου;... Μια χώρα που επιβιώνει από την πείνα χάρη στις γενναίες δωρεές της Αμερικής.

 Αν τέλος πάντων έχει τόση αγάπη για τους ανθρώπους , γιατί εγκατέλειψε τους συγγενείς, τους φίλους, τους συγχωριανούς του, τους συμπατριώτες του, τους ομοεθνείς του μέσα στην ανέχεια, την πείνα, την έλλειψη νερού, φαρμάκων, σπιτιών; Γιατί τους εγκατέλειψε μέσα στον εφιάλτη της καθημερινής επιβίωσης και εγκαταστάθηκε στην πλούσια Αμερική; Γιατί δεν κάθισε στο πλευρό τους, να τους ενισχύσει μέρα με τη μέρα, ώμο με ώμο, στην καθημερινή απόγνωση; Γιατί απόγνωση είναι η καθημερινή ζωή για εκατομμύρια Ινδούς. Απόγνωση και αφόρητος ψυχικός αλλά και σωματικός πόνος.

Αυτοί που δεν μπόρεσαν να σώσουν το σπίτι τους, την πατρίδα τους, θα μπορέσουν να σώσουν τον κόσμο;

 Μήπως συμβαίνει κάτι ακόμα χειρότερο; Μήπως αυτοί και οι όμοιοί τους, με τις ιδέες τους και τις πλάνες τους, που τόσους αιώνες επιβάλλουν στη χώρα τους είναι υπεύθυνοι γι' αυτά τα χάλια; Μήπως αυτοί εκμεταλλευόμενοι με πονηρά και σκληρότητα τους συμπατριώτες τους ευθύνονται για τη σημερινή τους δυστυχία; Μήπως αυτοί και οι όμοιοί τους, επιβάλλοντας το άδικο κοινωνικό σύστημα των καστών, ενδιαφέρονται τελικά μόνο γα το τομάρι τους και την καλοπέρασή τους;

 Έχουν παράδοση στην πονηριά, στην τέχνη της εξαπάτησης, της διαστροφής των εννοιών. Είναι πονηροί και γόητες. Αδιαφορούν για τη δυστυχία της κοινωνίας, ενδιαφέρονται για την προσωπική τους απόλαυση. Ήρθαν να λεηλατήσουν τις πλούσιες δυτικές κοινωνίες. Μυρίστηκαν πλούτο και έπεσαν πάνω του άπληστα. Θυμηθείτε τον άλλο «μεγάλο γκουρού», τον Ραζνίς, που ζούσε βουτηγμένος μέσα στη χλιδή. Ήρθε πάμπτωχος από την Ινδία, έστησε το «πνευματικό του μαγαζάκι», εκμετελλεύτηκε με πολλή πονηριά την απλότητα και τη γνήσια πνευματική πείνα των ανθρώπων που είχαν χάσει την επαφή τους με το Χριστό, έπεσε πάνω στο κοπάδι σαν λύκος βαρύς, κατέστρεψε ζωές και πρόσωπα, έβαλε χέρι στην περιουσία των οπαδών του. Οι πιο αφελείς του τα έδωσαν όλα και έμεινα άφραγκοι, δυστυχισμένοι, για να ζει αυτός με τις πολλές Rolls - Roys , τα ιδιωτικά αεροπλάνα και τις ατελείωτες επαύλεις σ' όλες τις πλούσιες χώρες.

 Χαρακτηριστικό παράδειγμα μια διάσημη Ελληνίδα τραγουδίστρια, που του έδωσε όχι μόνο τα δικαιώματα από τους δίσκους και την περιουσία της, αλλά του παραχώρησε ακόμα και τη σύνταξη που της έδινε το Μπρόντγουέϊ της Νέας Υόρκης.

 Μετά από κάποιο διάστημα, την απομάκρυνε από κοντά του, και πέθανε η καημένη στην Αθήνα, με ψυχολογικά προβλήματα, δυστυχισμένη και ζώντας από οικονομικές βοήθειες φίλων, που την λυπόντουσαν.

 Του έδινε ναρκωτικά, χασίς, L . S . D ., κοκαΐνη. Μέσα από χορούς τους οδηγούσε σε ομαδικά σεξουαλικά όργια. Ο ίδιος είχε όποια γυναίκα και όποιο αγόρι επιθυμούσε. Η τρυφερότητα του έρωτα, η προσωπική γνωριμία, ο σεβασμός του προσώπου καταστράφηκαν, ισοπεδώθηκαν μέσα στην κτηνωδία και τη χυδαιότητα του ομαδικού οργίου. Μεγάλα περιοδικά, παγκόσμιας κυκλοφορίας αποκάλυψαν όλα αυτά τα γεγονότα και τη «δράση» του, στα διάφορα άσραμ του, ανά τις χώρες του κόσμου.

 Τους πλάνεψε με πονηρές διδασκαλίες. Τους γοήτευσε με ψεύτικες θεωρίες. Τους χάιδεψε τα αυτιά με ευχάριστα λόγια. Τους αποκοίμισε, τους εκμεταλλεύτηκε και τους άφησε να βολοδέρνουν μέσα σε ακατανόητες μεταφυσικές θεωρίες...αν θα ξεμπλέξουν ποτέ στην υπόλοιπη ζωή τους...Εύχομαι η σκληρή πραγματικότητα να τους ξυπνήσει απ' αυτή την πνευματική ύπνωση.

 Προσπάθησαν να τον πιάσουν, να τον κυνηγήσουν, αυτοί που είδαν τα αγαπημένα τους πρόσωπα να καταστρέφονται. Δεν τα κατάφεραν. Τελικά η εφορία των Η.Π.Α. τον ανάγκασε να δραπετεύσει από τη χώρα, γιατί ο μεγάλος γκουρού δεν πλήρωνε φόρους. Έκλεβε δηλαδή τους συνανθρώπους του, την κοινωνία, το κράτος. Για ν' αποφύγει τη φυλακή, το έσκασε τα τελευταία χρόνια σ' άλλα κράτη.

 Ρώτησαν έναν άλλο γκουρού, τον Σατυανάντα, πιο «σοβαρό»,... τι γνώμη έχει για τον Ραζνίς;...Τι νομίζετε ότι έκανε;...Τον υποστήριξε!! «Α! Εμείς τους γκουρού τους σεβόμαστε και τους τιμάμε πολύ στην Ινδία», είπε. Ακόμα σε συνέντευξη τύπου στην Αλεξανδρούπολη (17 Μαΐου 1984) είπε: «αυτές οι δύο προσωπικότητες (Ραζνίς και Μαχαρίσι) έχουν κάνει ιστορική εργασία για το καλό της ανθρωπότητας. Αυτή είναι η γνώμη μου» (πές μου τον φίλο σου γιά να σου πω ποιος είσαι). Και έτσι δικαιολόγησε όλα τα έκτροπα, αφού τον αναγνώρισε ως «γκουρού», δηλαδή άνθρωπο φωτισμένο, άγιο, πνευματικό οδηγό των ανθρώπων στην ένωσή τους με το Θεό.

 Η στάση αυτή δεν είναι τυχαία. Δεν είναι προσωπική γνώμη μόνο. Υπάρχει τέτοιου είδους παράδοση στην Ινδία, που μεταδίδεται από γενιά σε γενιά. Πολλούς αιώνες τώρα. Ο Ραζνίς δεν είναι μια ξεχωριστή περίπτωση, ανήκει σε μια παράδοση, σε μια φιλοσοφική στάση, σ' έναν από τους πολλούς δρόμους της Ινδουιστικής ειδωλολατρείας. Πρόκειται για τον Ταντρισμό της αριστεράς χειρός ( vamacara ), που έχει τη σεξουαλική πράξη στο κέντρο της μυστηριακής ιεροτελεστίας, που οργανώνει ομαδικά όργια, με τα οποία επιδιώκεται η καταστροφή του «εγώ». (Κατζουράχο - Οργιαστικές απεικονίσεις. Ο ίδιος ο Σατυανάντα σε συνομιλίες που είχε με Ευρωπαίους οπαδούς του, παραδέχθηκε ότι και στην κίνησή του έχουν αυτή την αντίληψη μόνο που δεν τη διατυμπανίζουν, αλλά την κρατούν στα κρυφά, για τους πιο «μυημένους»).

 Όμως οι Ινδοί δεν αποτελούν μία ξεχωριστή περίπτωση μέσα στα έθνη της ανθρωπότητας. Και άλλα έθνη στην αρχαιότητα, οι Έλληνες, οι Αιγύπτιοι, οι Ασσύριοι, κλπ., οι λαοί της Μεσογείου είχαν τέτοιες θεές( Αφροδίτη, Αστάρτη, Κυβέλη) και επεδίδοντο σε τέτοιες οργιαστικές τελετές. Η λατρεία π.χ. της Αφροδίτης ήταν οργιαστική και πορνική. Η πορνεία ήταν η κυριότερη λατρευτική πράξη της θρησκείας της, που οργανωνόταν στα κατά τόπους ιερά της. Οι «λάτρεις» προσέφεραν στο ναό νόμισμα που θεωρείτο ως μίσθωμα της πόρνης-ιέρειας, όπως αναφέρει ο Ευσέβιος Καισαρείας και ο Κλήμης Αλεξανδρείας. Στην Ινδία ελατρεύετο ο Διόνυσος, θεός της μέθης, τον οίνου και του παθητικού κιναιδισμού.

Τι συμβαίνει σήμερα; Η ειδωλολατρία και τα αίσχη της δεν έλειψαν ποτέ στην Ινδία. Η Ινδία είναι μια ειδωλολατρική χώρα, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, όσο και αν φαίνεται περίεργο σ' εμάς που ως έθνος έχουμε δύο χιλιάδες χρόνια μια χριστιανική παράδοση. Υπάρχουν άνθρωποι σήμερα, που πιστεύουν στα είδωλα, και κάνουν εξαγωγή της ειδωλολατρείας στις σύγχρονες δυτικές χώρες. Έχουμε φαινόμενα αναβίωσης της εδωλολατρείας και των ηθών της.

Εκ του βιβλίου Οι Γκουρού ο νέος και ο Γέροντας Παΐσιος
Του Διονυσίου Φαρασιώτου



Print-icon 

Login-iconLogin
active³ 5.3 · IPS κατασκευή E-shop · Όροι χρήσης